Klantenservice
Bij vragen over de voorraad van een bepaald product, onze levertijden, de beschikbare betaalmethodes, hoe u moet handelen als u een product wilt retourneren en nog veel meer: u vindt op deze pagina alle antwoorden. Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen en de daarbij horende antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@ronaldadventureshop.nl of 0251-296296. We beantwoorden uw vragen graag!
Onze winkel en contactgegevens
Kom langs in onze winkel!
Breestraat 130
1941 EM Beverwijk
Neem contact met ons op:
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09:30 tot 17:30
Veelgestelde vragen
Product
Hoe bepaal ik de juiste maat voor kleding of schoenen?
Het kan online lastig zijn om te bepalen welke maat outdoorkleding of wandelschoenen de juiste is voor u, uw partner of uw kinderen. Zeker als het de eerste keer dat u iets van een bepaald merk bestelt. Daarom raden we u aan om in dit geval langs te komen bij ons in de winkel in Beverwijk. Hier kunt u alle outdoorkleding passen voordat u een aankoop doet en hebben we speciale apparatuur staan om de schoenmaat precies te meten. Ons team van wandel- en vakantiespecialisten staat voor u klaar!
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is in de winkel?
Dit kunt u zien door op onze webshop de producten te doorzoeken. Onze online voorraad komt namelijk 100% overeen met de voorradige producten in onze fysieke winkel in Beverwijk. Bijvoorbeeld: zoekt u in onze webshop het wandelschoenenpaar Meindl Durban Lady Mid GTX in de kleur Marine – Petrol in maat 37,5 en ziet u dat u dit paar online kunt bestellen? Dan hebben we de schoenen ook in de winkel op voorraad, waar u ze kunt passen.
Zijn de prijzen online en bij jullie in de winkel hetzelfde?
Ja, onze prijzen zijn overal gelijk. Zowel online als in de winkel betaalt u hetzelfde voor bijvoorbeeld een bepaald kledingstuk. Echter, als u online een bestelling plaatst en het totaalbedrag minder is dan € 50,-, dan betaalt u wel € 5,- euro aan verzendkosten.
Bestellen
Hoe kan ik in de webshop betalen?
Waarmee kan ik bij jullie in de winkel betalen?
In onze winkel in Beverwijk kunt u uw producten met contant geld afrekenen of met de pin (via bankpas of smartphone). Ook kunt u bij ons met Google Pay, Apple Pay of met een creditcard betalen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat de orderbevestiging in de spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Check deze map goed! Staat de bevestiging hier ook niet tussen? Stuur ons even een e-mail met daarin uw naam en het bestelde product.
Bezorgen
Wat zijn jullie levertijden?
Vóór 17:00 uur besteld = dezelfde dag verstuurd! Bij Ronald Adventure Shop streven we er altijd naar om uw bestelde artikelen direct te verzenden als de betaling binnen is. Mocht de levertijd om wat voor reden dan ook langer zijn, dan stellen we u hiervan tijdig op de hoogte.
Besteldag | Bezorgdag |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na verzending van uw bestelling ontvangt u automatisch per mail de verzendbevestiging met daarin de track & trace. Vaak zit er een halve dag tussen het ontvangen van deze mail en het daadwerkelijk volgbaar worden van de zending. Mocht de track & trace-code na die periode geen info weergeven of gaat er iets anders mis, neem dan contact met ons op.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestelling boven de € 50,- rekenen we geen verzendkosten. Daaronder bedragen de verzendkosten slechts € 5,-. Voor verzendingen naar België en Duitsland gelden dezelfde voorwaarden.
Order annuleren
Hoe kan ik een order annuleren?
Wilt u een order annuleren? Stuur dan een e-mail met uw annuleringsverzoek naar info@ronaldadventureshop.nl. Indien uw order nog niet verzonden is, kunnen we deze voor u annuleren. Als de order wel al is verzonden, dient u na ontvangst gebruik te maken van de retourprocedure.
Product retourneren
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of incompleet is aangekomen?
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u dit binnen 24 uur na ontvangst via info@ronaldadventureshop.nl melden. Als u niet tevreden bent over het bestelde artikel, dan kunt u het binnen 14 dagen retourneren.
Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?
Na ontvangst van uw bestelde product kunt u de artikelen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen (zichttermijn) retour sturen en/of omruilen. Na het verstrijken van de zichttermijn, wordt de koopovereenkomst een feit en kunt u de producten niet meer retour sturen en/of omruilen.
Voorwaarden bij het omruilen of retourneren van artikelen:
- De zichttermijn van 14 dagen is nog niet verstreken.
- Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd.
- Alle labels en kaartjes zitten nog aan het artikel bevestigd.
- Het artikel is niet gebruikt.
- De (fabrieks)verpakking is indien mogelijk origineel, onbeschadigd en niet door u beschreven.
- De retourzending wordt degelijk verpakt, zodat de artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen.
- Productverpakkingen dienen in een extra (verzend)doos verstuurd te worden.
- Verpak bijvoorbeeld de originele (indien mogelijk) in een omdoos, zodat ook deze verpakking tijdens transport niet beschadigt.
Kopie pakbon
Stuur altijd een kopie van de pakbon mee. Mocht u deze bon niet meer hebben, doe dan een brief met uw naam, adresgegevens, telefoonnummer, reden van retour en uw rekeningnummer in de doos. Indien u dit niet meezendt met de retourzending, kunnen we de geretourneerde artikelen niet in behandeling nemen.
Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Via onderstaande link maakt u een retouretiket aan. Plak dit etiket altijd op een duidelijk plek; het liefst over uw eigen adres als u onze pakketdoos gebruikt. Geef uw pakket af op één van de vele DHL, UPS of DPD punten. U ontvangt dan een verzendbevestiging. Bewaar dit bewijs tot uw retour is verwerkt.
Wat zijn de retourkosten?
Kosten voor het etiket dienen bij aanmaken betaald te worden. Deze bedragen minimaal € 4,95. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Ronald Adventure Shop niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.
Kan ik mijn bestelling in de winkel retourneren of omruilen?
Omruilen of retourneren in onze winkel is mogelijk. We hebben alleen het product en uw bestelnummer nodig om u daar bij te helpen.
Ik heb een klacht
Hoe kan ik mijn klacht kenbaar maken?
Mocht u een klacht hebben over (één van) onze producten, dan kunt u contact opnemen via de e-mail: info@ronaldadventureshop.nl
We streven ernaar om tijdens werkdagen binnen 48 uur te reageren op uw klacht(en).
Aanmelden nieuwsbrief
Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief van Ronald Adventure Shop?
U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief door uw e-mailadres in te voeren helemaal onderaan de pagina.
Account
Hoe kan ik een account aanmaken op de website?
Om u zich te registreren, klikt u eerst op 'Account aanmaken' in het menu. Daarna kunt u uw gegevens invullen om de registratie te voltooien.
Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten als ik het ben vergeten?
Ga naar de inlogpagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Kan ik meerdere bezorgadressen vastleggen in mijn account?
Ja, dit kan als u een account bij ons heeft. U hoeft niet per se een account aan te maken om bij Ronald Adventure Shop een bestelling te plaatsen, maar als u vaker bij ons bestelt, versnelt dit het bestelproces wel.
Winkel
Waar in Beverwijk kan ik jullie vinden?
U vindt onze outdoorwinkel aan de Breestraat 130, 1941 EM.
Wat zijn jullie openingstijden?
Openingstijden winkel | |
Maandag: | 12:00 – 17:30 uur |
Dinsdag: | 09:30 – 17:30 uur |
Woensdag: | 09:30 – 17:30 uur |
Donderdag: | 09:30 – 17:30 uur |
Vrijdag: | 09:30 – 17:30 uur |
Zaterdag: | 09:30 – 17:00 uur |
Zondag: | gesloten |
Ik heb een andere vraag
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Als u een andere vraag voor ons heeft die niet tussen de veelgestelde vragen staat, dan kunt u altijd bij ons terecht. We zijn via de e-mail info@ronaldadventureshop.nl of via het contactformulier altijd bereikbaar. Wilt u liever telefonisch uw vraag stellen? Via 0251-296296 zijn we gedurende onze openingstijden bereikbaar.